بیانیه کانون جهادگران جهاد سازندگی به مناسبت 22 بهمن

2/11 17
خلاصه

بیانیه کانون جهادگران جهاد سازندگی به مناسبت 22 بهمن

 

 

بسمه تعالی

 

یوم الله 22 بهمن یادآور پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحلمان (رضوان الله تعالی علیه) و نابودی نظام سلطه و ظلم در ایران اسلامی است. بی تردید تقید و حفظ مبانی، اصول، و پیگیری اهداف انقلاب اسلامی می تواند در حفظ و پایداری نظام اسلامی اثر بخش باشد.

حضرت امام (ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش به امت اسلامی توصیه می­فرمایند که نعمتی که با جهاد عظیم خودتان و خون جوانان برومندتان بدست آورده اید را همچون عزیزترین امور قدرش را بدانید و از آن حفاظت و پاسداری کنید.

ایمان راسخ به ارزشهای اسلام ناب محمدی (ص) و وحدت امت اسلامی و توجه به مطالبات مردمی به ویژه مشکلات معیشتی و مقابله اصولی با فقر، فساد و تبعیض می­تواند در ایجاد اعتماد عمومی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بسیار نقش آفرین باشد.

اعضاء کانون جهادگران جهاد سازندگی بعنوان فرزندان جهادی آن امام راحل با حضور پرشور و گسترده همگام با مردم فداکار ایران در راهپیمایی 22 بهمن با آرمانهای آن امام عزیز و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیعت مجدد نموده و با تکیه بر وحدت امت اسلامی و با برائت از دشمنان ملت و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و صهیونیسم خونخوار از اصول و ارزشهای اسلام عزیز و دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری می نمائیم.

 

کانون جهادگران جهاد سازندگی

بهمن  1402