بیانیه کانون جهادگران جهاد سازندگی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

2/1 30
خلاصه

بیانیه کانون جهادگران جهاد سازندگی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

بیانیه کانون جهادگران جهاد سازندگی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّٰهُمَّ أَهْلَ الْکِبْرِیاءِ وَالْعَظَمَةِ، وَأَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ

ایزد منان را سپاس می گوئیم که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در تقدیرمان قرار داد و فرصتی فراهم کرد تا با روزه داری در این ماه مبارک و ماه تهذیب و تزکیه نفس، باردیگر با کسب آرامش معنوی و خود سازی آماده جهاد اکبر و مشارکت در آبادانی و شکوفایی ایران اسلامی بشویم.

مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی در روزها و شبهای ماه مبارک رمضان و در زمزمه‌های معنوی و عارفانه خود و با حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور یکپارچه در عرصه جهاد اصغر فریاد ظلم ستیزی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رساندند.

جهاد اکبر سال 1402 هم افزایی و توانمندسازی کشور برای مهار تورم و رشد تولید است که امید است با ذخیره معنوی و با افزایش خلاقیت، نوآوری و استفاده مطلوب از ظرفیت ها و قابلیت های کشور در تحقق آن موفق باشیم.

کانون جهادگران جهاد سازندگی حلول ماه شوال المعظم و فرارسیدن فرخنده عید سعید فطر را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری مدظله العالی و ملت مسلمان و مردم مومن متدین و قدرشناس کشورمان تبریک عرض نموده و آمادگی خود را جهت ترویج فرهنگ و مدیریت جهادی برای مهار تورم و شکوفایی تولیدات بویژه تولیدات کشاورزی که امروز امنیت غذایی و معیشت مردم به آن وابسته است و مطالبه اصلی امروز ملت ایران می­باشد اعلام می­دارد.

تحقق این آرمان بدون تردید نیازمند عزم راسخ حکمرانی برای افزایش کارآمدی متولی بخش کشاورزی است تا در شرایطی که مدیریت این بخش هم اکنون در حال تغییر و تحول است تصمیم گیری بر اساس افزایش کارآمدی، شایسته سالاری و تدوین و اجرای برنامه تحول آفرین در بخش کشاورزی که ضامن امنیت غذایی کشور باشد فراهم گردد.

 کانون جهادگران جهاد سازندگی