کانون جهادگران جهاد سازندگی به مناسبت نیمه شعبان

2/12 16
خلاصه

کانون جهادگران جهاد سازندگی به مناسبت نیمه شعبان

بسمه تعالی

بیانیه کانون جهادگران جهاد سازندگی

به مناسبت نیمه شعبان

 

اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

 

سالروز میلاد مبارک و با برکت آقا امام زمان فرارسیده است و شرایط آخر الزمان داخلی و خارجی نیاز به ظهور یک منجی نجات بخش را هر روز ضروری تر می کند. امری که یک خواسته ملی و یک خواسته جهانی برای همه بشریت است. حقیقتاً برای اینکه این ظهور هر چه زودتر محقق شود چه باید کرد؟ توجه و تضرع و توسل و دعا و ندبه، جای خود دارد ضروری است و یک مرحله از تحقق خواسته است. اما کفایت نمی­کند. ظهور نهایی زمانی محقق می شود که 313 فرمانده که در ظاهر و باطن و در باور و عمل یاران واقعی باشند تربیت شوند و آماده شده باشند. این یک فراخوان جهانی برای همه آنهایی است که در فراغ فرمانده در تب و تاب می­سوزند تا همگان به خود بنگریم چه­قدر به آن یاران حقیقی نزدیک هستیم و به چه میزان می توانیم به واقع شدن ظهور کمک کنیم.

بی شک آن امام همام از پیروان و شیعیان راستین خود انتظار دارند که زندگی خویش را با التزام به ایمان و عمل صالح در مسیر درک مراتبی از عبودیت الهی، برای دستیابی به نفس مطمئنه انتظام بخشیده و با عبادت شایسته خداوند و گره گشایی از امور مردم زمینه ظهورش را فراهم کنند و این خواسته در فرمایشات و بیان مبارک ایشان اینگونه تبلور یافته است: ما از احوال شما آگاهیم و امور شما را زیر نظر داریم پس چنان باشید که اعمال و رفتار شما اسباب خشنودی و سرافرازی ما را فراهم کند نه اسباب ناخشنودی و سرافکندگی مارا.

خجسته میلاد با سعادت مسیح آخرالزمان، ستاره سپهرولایت، عدل گستر گیتی، حضرت حجت ابن الحسن، العسکری ارواح العالمین، لتراب مقدمه الفداء را به عموم مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه  به مردم وفادار و صبور و مشتاق فلاح ایران اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای تبریک عرض نموده از درگاه ایزد منان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت را مسألت می­نمائیم.

جهادگران و سنگرسازان جهاد سازندگی با اعلام آمادگی برای خدمتگزاری شایسته برای رفع مشکلات جاری و بستر سازی تمدنی برای حکمرانی تلاش دارند که انشاءالله در ردیف یاران واقعی امام زمان(عج) قرار گیرند.

 

                                                                                                                  15 شعبان 1444             

                                                                                                                         کانون جهادگران جهادسازندگی 17-12-1401