بیانیه کانون جهادگران بمانسبت 22 بهمن 1401

2/11 16
خلاصه

یوم الله 22 بهمن یادآور پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی رهبر فقید و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و نابودی نظام سلطه و ظلم است. بی تردید مبانی، اصول، آثار و برکات این انقلاب الهی در ابعاد مختلف می تواند بعنوان الگویی برای تعالی جوامع انسانی باشد.

 

بسمه تعالی

یوم الله 22 بهمن یادآور پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی رهبر فقید و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و نابودی نظام سلطه و ظلم است. بی تردید مبانی، اصول، آثار و برکات این انقلاب الهی در ابعاد مختلف می تواند بعنوان الگویی برای تعالی جوامع انسانی باشد. در بهره گیری از دستاوردهای انقلاب اسلامی شناخت و ایمان راسخ به ارزشها و آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) و تلاش برای بکارگیری آنها در زندگی فردی اجتماعی و آرمانی و حفظ وحدت امت اسلامی حول محور قانون اساسی و اصل ولایت فقیه اساس پیشرفت،  رویکرد تعالی و آبادانی ایران اسلامی است.

حضرت امام  خمینی (رضوان الله تعالی علیه) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش به امت اسلامی توصیه می­فرمایند « نعمتی که با جهاد عظیم خودتان و خون جوانان برومندتان بدست آورده اید را همچون عزیزترین امور قدرش را بدانید و از آن حفاظت و پاسداری کنید». پاسداری واقعی از نظام جمهوری اسلامی مستلزم مشارکت همه جانبه برای رفع هرگونه ظلم و تبعیض و ستم و پیاده سازی آموزه های دینی در زندگی فردی و اجتماعی، کسب علم و معرفت روزآمد است که مقدمه تربیت انسان تمدن­ساز با رویکرد مدیریت جهادی می‌باشد.

در شرایطی که بخشی از مردم عزیز، صبور و فداکار میهن اسلامی به علت برخی نابسامانی‌های اقتصادی در تأمین نیازهای ضروری زندگی با مشکلات جدی مواجه هستند، احیاء نهاد مقدس و خدمتگزار جهاد سازندگی، به عنوان یک راهکار و رویکرد عملی آرزو و مطالبه همه جانبه جهادگران و مردم هوشمند علاقمند به مدیریت جهادی است. احیاء جهاد سازندگی با شعار و نمایش کار جهادی محقق نمی­شود و نیازمند اقدامی عملی برای ایجاد یک نهاد کارآمد با اختیارات و ساختار ملی، غیر دولتی و فراجناحی است امید است که با فرمان رهبر معظم انقلاب و همت و پشتیبانی همه جانبه دولت خدوم با احیای نهاد جهادسازندگی فرصت خدمتگذاری برای جهادگران عرصه خدمت در کشور بیش از پیش فراهم گردد.

اعضاء کانون جهادگران جهاد سازندگی بعنوان فرزندان جهادی آن امام راحل، با حضور پرشور و گسترده همگام با مردم فداکار ایران در رویدادهای دهه مبارک فجر و بویژه در راهپیمایی 22 بهمن با آرمانهای آن امام عزیز بیعت مجدد نموده و با تکیه بر وحدت امت اسلامی و با برائت از دشمنان ملت و انقلاب اسلامی از اصول و ارزشهای اسلام عزیز و دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری می­نمایند.

 

 

کانون جهادگران جهاد سازندگی